Over Plieger Punten

Plieger Punten is het spaarprogramma voor klanten van Plieger. Na registratie wordt je Plieger Punten account gekoppeld aan jouw account en kun je beginnen met sparen. Punten sparen gaat op basis van je aankopen bij Plieger. Hoe meer aankopen je doet via Plieger, hoe meer Plieger Punten je spaart én hoe meer voordeel je ontvangt. Daarnaast is het ook mogelijk om bonuspunten te sparen. Zo ontvang je bijvoorbeeld bij het registreren van je account al een mooie welkomstbonus. Gedurende het jaar zijn er meerdere manieren om deze bonuspunten te sparen. 

Registreren 

Voordat je Plieger Punten kunt sparen, dien je een Plieger Punten spaaraccount te hebben. Dit kan heel gemakkelijk. Je hebt hiervoor je Plieger klantnummer (6 cijfers) en de postcode van jouw bedrijf nodig. Je kunt je unieke Plieger klantnummer vinden in de uitnodigingsmail, mijn account, en op de factuur. Heb je nog geen nummer ontvangen? Dan kun je deze opvragen bij jouw accountmanager of via support@pliegerpunten.nl

Basispunten sparen

In de basis spaar je Plieger Punten door aankopen te doen bij Plieger. Hoe meer aankopen je doet, hoe meer Plieger Punten je spaart én hoe meer voordeel je ontvangt. Elke € 1 omzet is gelijk aan 1 punt. Zo spaar je punten bij elke aankoop. Je Plieger Punten account wordt na registratie gekoppeld aan je Plieger account. Het sparen verloopt vervolgens automatisch. Eenmaal ingelogd geeft de pagina ‘Plieger Punten’ je inzicht in het aantal punten dat je hebt gespaard en hoe je die hebt gespaard.

De spaarshop 

Heb je genoeg Plieger Punten gespaard? Dan kun je deze punten verzilveren in de spaarshop. Kies je voor een mooi cadeau (voor jezelf of een ander) of ga je voor een praktisch item dat van pas komt binnen jouw bedrijf?

Contact 

Heb je vragen over Plieger Punten? Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op via het contactformulier.