Veelgestelde vragen

Registreer je hier, via www.plieger.nl/pliegerpunten of via de uitnodiging die je per email van ons ontvangen hebt. 

Bij iedere transactie via onze verkoopkanalen - express, webshop en app - spaar je automatisch Plieger Punten. Kijk voor meer informatie op de speciale pagina over Plieger Punten.

Een geregistreerd installatiebedrijf met eigenaar/directeur en een debiteurnummer bij Plieger b.v., variërend in omvang van zelfstandig tot klein of middelgroot.

Wij maken uitzondering op bedrijven aangesloten bij geselecteerde inkooporganisaties.

Nee, als (nieuwe) klant spaar je niet automatisch mee. Wil je deelnemen aan het Plieger Punten spaarprogramma? Meld je dan hier aan of www.plieger.nl/pliegerpunten

Plieger Punten worden uitgekeerd over de aankopen die je als koper aan Plieger hebt betaald. Dit zijn de aankopen exclusief BTW. 

Specifieke productgroepen zijn uitgesloten van het spaarprogramma, zie meer hier.

De Plieger Punten worden bijgeschreven na betaling van aangekochte Plieger producten.  

Log hier in of via www.plieger.nl/pliegerpunten om in het beginscherm van je account je actuele saldo te bekijken. 

Gereserveerde punten zijn aan je toegewezen en na betaling van jouw order(s) actief.

Je kunt je Plieger Punten overzicht hier bekijken. Mocht je daarna verdere vragen hebben, neem dan contact op met support@pliegerpunten.nl

Alle Plieger Punten zijn geldig in het lopende jaar, en daaropvolgende jaar. Plieger Punten die in 2024 zijn toegekend zijn geldig t/m 31-12-2025. Plieger Punten die in 2025 zijn toegekend zijn geldig t/m 31-12-2026, etc. Zo zijn je Plieger Punten minimaal 1 jaar en maximaal 2 jaar geldig. 

Plieger Punten worden uitgekeerd over de koperskosten die je als koper aan Plieger betaald. Dit zijn de koperskosten exclusief BTW. Na betaling van je Plieger producten worden je Plieger Punten bijgeschreven.

Log hier in of via www.plieger.nl/pliegerpunten om in het beginscherm van je account je actuele saldo te bekijken. Tevens ontvang je maandelijks een update van jouw saldo per email. 

Nee, Plieger Punten zijn niet overdraagbaar. 

Je kunt voor verschillende cadeaus sparen zoals: cadeaubonnen, uitjes en luxeproducten. Bekijk het actuele aanbod in de cadeaushop hier.

De levertijden van de verschillende cadeaus zijn te vinden in de shop. Mocht dit langer duren dan verwacht, neem dan contact op met onze support desk: support@pliegerpunten.nl

De verzilverde punten kunnen niet worden geretourneerd. Zodra je de bestelling hebt afgerond, kan dit niet worden geannuleerd en kunnen de de punten niet worden gecrediteerd. 

Heb je vragen en/of opmerkingen over een ontvangen cadeau? Neem dan contact op met onze support desk: support@pliegerpunten.nl.

 Je kunt hier eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. 

Wil je niet langer deelnemen aan Plieger Punten? Stuur dan een e-mail naar support@pliegerpunten.nl of geef dit aan via ons contactformulier.

Je persoonsgegevens worden tot maximaal een jaar na deelname bewaard. 

Je kunt via de website het contactformulier invullen of een e-mail sturen naar support@pliegerpunten.nl

Staat jouw vraag er niet bij? Vul dan het contactformulier in. We proberen jouw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.